Mittwoch, 14. September 2016

Pastellisch Crossbäg


Hallo ihr Lieben, 

heit babbel ich mol so wie mir 
der Schnabbel gewachse iss :D 

Ohne groß Oooschtrengung 
kann isch dess ;) 

AAAlso, so mansche Uffträäsch 
mache mir jo ganz schee 
Koppweh, do kumme die Leit 
mit Dinger, ei die kann isch 
gar nett. E Crossbäg sollt es soi, 
so e ganz pastellisch und 
aach noch maritim. 
Isch als Rhoihesse soll aach 
noch maritim?!? 

Eijo, do hab isch dementsprechend 
die Schtoffe mol gekaaft und 
halt ooofach mol gemacht. 
Guggt emol was debei 
rauskumme iss, 
kann mer dess so losse? ;) 

Also ich denke, das habe ich 
doch schon ganz gut 
bewerkstelligt, oder? ☺ 










Isch wüinsch eich was ;) 

Schnitt "Crossbag" by FM 
Stickdatei "Maritime Buttons" 
by KrabbelKrabbe 

1 Kommentar:

Fabulatoria hat gesagt…

Ist dir gut gelungen maritim und pastell ;o)

Liebe Grüße, Carmen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...